អ្នកនៅទីនេះ
មន្ទីរពិសោធន៍

-
ទស្សនវិស័យរបស់ Bioderma
ដោយជាក្រុមហ៊ុននាំមុខគេចាប់តាំងពីឆ្នាំ១៩៧០មក BIODERMAបានទទួលនូវបទពិសោធន៍គ្មានពីរ ដោយបាននាំយកនូវបច្ចេកទេសជីវសាស្ត្រ មកប្រើប្រាស់នៅក្នុងសេវាថែទាំស្បែក។ វិធីសាស្ត្រដោយប្រើវិទ្យាសាស្ត្របែបនេះពឹងផ្អែកជាចំបងលើចំណេះដឹងផ្នែកស្បែក និងយន្តការជីវសាស្ត្ររបស់ស្បែកដើម្បីបង្កើតចេញជាផលិតផល ដែលជំរុញដោយចំណេះដឹងទាំងនោះ។
Learn more -
ប្រវត្តរបស់មន្ទីរពិសោធន៍៖ ម៉ាកដែលមានទស្សនៈវែងឆ្ងាយ និងសប្បុរសធម៌
ម៉ាកផលិតផល BIODERMA តែងតែរក្សាភាពស្មោះត្រង់ចំពោះទស្សនៈរបស់ខ្លួន ដោយដើរតាមសភាវគតិរបស់ខ្លួន និងការពារដួងព្រលឹងនៃភាពម្ចាស់ការររបស់ខ្លួន។ មន្ទីរពិសោធន៍នេះបានថែរក្សាមហិច្ចតាប្រកបដោយភាពស្មោះត្រង់របស់ខ្លួនក្នុងការស្វែងយល់ពី ជីវសាស្ត្ររបស់ស្បែក និងចំណង់ចង់កែលម្អ និងចូលរួមក្នុងការរុករករបកគំហើញថ្មីៗទាក់ទងនឹងការថែរក្សាស្បែក ដោយចេញឆ្ងាយពីទស្សនៈគ្មានភស្តុតាងច្បាស់លាស់ និងគោលការណ៍ឯកតោភាគី។ ដំណើរផ្សងព្រេងប្រកបដោយភាពរំភើបរីករាយរបស់ BIODERMA ត្រូវបានសរសេរទុកជារៀងរាល់ថ្ងៃ នៅជុំវិញពិភពលោក។
Learn more -
ការច្នៃប្រឌិត និងស្រាវជ្រាវ
ដោយជាបេះដូងនៃយុទ្ធសាស្ត្ររបស់មន្ទីរពិសោធន៍BIODERMA ការស្រាវជ្រាវ និងអភិវឌ្ឍន៍ប្រើប្រាស់ការខិតខំប្រឹងប្រែងទាំងស្រុងដើម្បីបន្តនាំមុខគេលើចំណេះដឹងវិទ្យាសាស្ត្រក្នុងវិស័យជីវសាស្ត្រ និងស្បែក។
Learn more -
BIODERMA នៅជុំវិញពិភពលោក
ដោយសម្របខ្លួនជាលក្ខណៈអន្តរជាតិ BIODERMAមានវត្តមាននៅជាមួយនឹងអ្នកជំនាញផ្នែកស្បែក និងអ្នកជំងឺរបស់ពួកគេ នៅទូទាំងពិភពលោក។
Learn more -
ក្រុមការងាររបស់Bioderma
ជាជាងរើសយកបុគ្គលិកដែលមានប្រវត្តរូបស្តង់ដា BIODERMAចង់បាន់ជាងនូវអ្នកដែលមានគំនិតច្នៃប្រឌិត ដែលជារឿងសមហេតុសមផល នៅពេលដែលការគិតដោយឯករាជ្យជាតម្លៃដ៏សំខាន់បំផុត។ នៅBIODERMAនេះ សេចក្តីក្លាហាន និងភាពដើម ត្រូវតែដើរទៅទន្ទឹមនឹងភាពស្ទាត់ជំនាញ។ ហើយលើសពីអ្វីៗផ្សេងទៀត ក្រុមការងាររបស់BIODERMA បានចែករំលែកតម្លៃ និងក្រមសីលធម៌របស់មនុស្សជាតិ ដែលជាកំលាំងរបស់ក្រុមហ៊ុនក្នុងការប្តេជ្ញាចិត្តក្នុងវិស័យថែទាំសុខភាព។
Learn more